En liten uppdatering :)

I skolan nu då, har snart spanska. Det har hänt ganska mycket denna veckan.
Fest i onsdags på Hugos med Emma, Alex och Patricia:) Väldigt skoj var det, lite mycket folk bara!
Var en sväng med dem och Johanna på stan igår och kollade på Idolerna;) Sen satte vi oss på Chill out:p
Och ikväll blir det bara att ta det lugnt, sov 2 timmar natten till torsdagen så jag är helt slut;)

Min storasyster och hennes kille ska till gbg över helgen så jag ska få nyckeln till deras hus=) Tänkte låna deras dator lite, men deras Internet krånglar så det går inte..

På lördag blir det lite pyssel&glöggparty hos kusinerna:D

Får se när nästa inlägg kommer, kan ju kanske ta ett tag;)

Kommentarer
Postat av: lina

jasså hade dom ? :P
jaha okej, men du jag behöver min laddare har slarvat bort den andra :| min mobil är snart död fan :P
haha jag blir tokig :)

2007-12-14 @ 15:53:55
URL: http://linalindeborg.blogg.se
Postat av: Sandie

Låter ju underbart =)

2007-12-17 @ 07:59:05
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0