Helt jävla underbart fantastiskt!

Kvällen igår blev den bästa på väldigt länge och som jag har längtat!:)
Emma och jag åkte in skapligt tidigt till Linköping och åt god mat, tittade lite i affärer och klädde ut oss till tomtar på Åhlens haha:D

Sen tog vi bussen in till stan och hoppade på bussen till sporthallen. Bara det att jag hade tagit fel sporthall, haha vi kom in i nån ishockeyhall med is, spelare och grejer, började få lite smått panik.. Det var nämligen sporthallen inne i stan vi skulle till, så det var bara att börja traska dit;) Regnade hela dagen med.
Men vi fick bra platser, bara några meter från scenen!
Emma var nära på att skrämma skiten ur mig med, hon var nära på att svimma mitt i allt, och inte konstigt det, så varmt och trångt det var! Fick klämma mig fram till scenkanten och få vatten av sjukvårdarna där.
Det var alla fall bra ös och bra låtar;) <3

Sedan blev det utgång, Plaza. Det var hur kul som helst! Och både inträde och cider var billigare än i Motala, och dessutom mycket trevligare folk! Vi träffade flera söta killar;)
Efter det kom Emmas kompis Martin och hämtade oss! Var hemma vid 5 ungefär:p

image198

image199


Kommentarer
Postat av: Karin

låter härligt:)

2007-12-08 @ 19:46:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sandra

tur att det löste sig till slut :)

2007-12-11 @ 12:17:38
URL: http://Sonini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0