Alla dessa drömmar...

Usch vilken jäkla äcklig dröm jag hade inatt:S
Det är en återkommande mardröm och den är så svår att förklara.. Alltid är det någon som jagar mig och sen får tag på mig och jag blir helt förlamad och kan inte skrika. Sen känns det som att denne någon försöker pressa ner mig och trycker hårt på armarna och bröstet (har försökt förklara den här känslan förut, men det går inte!;) ) I alla fall så vaknade jag. Hade hjärtklappning och halvt panik..
Då hör jag någon komma in i trappuppgången och blir livrädd!
Sen svimmade jag nästan när personen ryckte tag i brevlådeinkastet!! ...och kastade in morgontidningen på hallgolvet.. Sedan låg jag vaken hur länge som helst. Scaaary:P
När jag somnade om igen drömde jag att jag var höggravid och skulle till sjukhuset och föda. Men när jag kom in ångrade jag mig och vägrade! Hahah jaaa... ;)
Sen drömde jag lite till.. Jag var ihop med en kock som brände sönder ugnen. Och han hade sängen i köket som jag skulle bädda... ? HAAHAH uuusch:p

Mycket drömmar inatt med andra ord;)

Kommentarer
Postat av: elli<3

okej kul :)
under medeltidsveckan :P de sista helgen i den..:)

2007-11-21 @ 19:18:46
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0