'Jag har trampat upp stigar där gränserna går och du blir aldrig en vän igen'

Äntligen är skolveckan slut och en härlig helg väntar;)
Tråkigt väder bara, ser nämligen ut som att det snöar ute nu och jag gillar bara snö på julafton.. Har inte längre några bra erfarenheter av snön, när man var liten var det roligt, men på senare år har allt för mycket blivit förstört.
"När jag somnar står en ängel vid min dörr..."

Blir att vara hemma ikväll, tänker inte ge mig ut i det här vädret! Mina pringleschips och jag ska titta på film eller något haha, och hoppas på att Emma kanske ringer senare och kommer hem till mig om hon orkar;) Då kan hon kanske få ett chips eller två!

Och så fick jag reda på betyget i bild&form idag, mycket nöjd kan jag säga! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0