Parfym!

Jag, mamma och hennes kompis var en sväng i Mjölby efter att vi vart i Linköping. (Mjölby av alla ställen?) Haha, jag har inte vart i Mjölby sen jag var riktigt liten faktiskt. Håla;)
Alla fall, mamma skulle köpa sin favoritparfym till sig själv i julklapp, och den finns nästan ingenstans. Och där inne på parfymeriet var de jättetrevliga:) Jag och mamma fick några parfymprover och jag fick en dvd från Max Factor med sminktips! :D
Och jag har en hel del favoritparfymer som jag önskar mig i julklapp!
(Sitter och luktar på en nu, som jag sprayade på halsduken;) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt =)

2007-11-21 @ 19:25:34
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0