Partajs!

Nej nu ska jag ta och duscha och göra iordning mig lite. Sen iväg till Emmsnutt och så ska vi vidare på förfest hos Sofie!
Sen Harrys :)

Haha jag frågade min lärare i turism igår hur många invånare det var i Vadstena. Hon gissade först på en ca 30 000! Tyckte att det var väldigt mycket så sen sa hon att hon trodde det var ungefär 20 000 då. Jag tvekade fortfarande eftersom Vadstena är ganska litet.
Därför var jag tvungen att kolla upp detta. Vadstena stad har 5 651 invånare. I hela kommunen finns 7 562 st invånare (år 2000) ;) Och hon är lärare i turism?! Haha:p

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt =)

2007-11-16 @ 16:52:44
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0