'There's a prayer covering the silence in my room'

Äntligen hemkommen, känns som jag har varit vaken i två dygn haha, inte van vid att gå upp halv 6 än;)
Men imorgon har jag sovmorgon och börjar 13.15 eller något sådant, det känns gött:D

Haha min bläckpenna exploderade idag, vet i sjutton vad som hände alltså, plötsligt flög bitar av pennan över halva klassrummet;)
Sen har vårat projektarbete kört ihop sig, vi hade tänkt att trycka upp ca 5st tidningar, bara att vi har kollat runt o jaa det kostar mellan 4000-6000kr (!) och skolan står inte med ett rött öre! Haha usch. Så vi har börjat fila på ett nytt projekt, vi ska klä ut oss till Baltzar von platen och heliga Birgitta hahaha;D

Kommentarer
Postat av: lina

haha jasså skumt, jag drömde ju att jag var gravid för ett tag sen.

2007-11-05 @ 20:37:30
URL: http://www.linalindeborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0