'Vi är dom som är kungar om natten på krogen'

Imorgon är det fullspäckat schema hela dagen, men det känns skönt, söndagar är så tråkiga annars. Först en sväng hos låssasmormor, hon blir så glad när jag kommer :) Sen ska jag och mamma kolla på när de tänder belysningen på Platens grav, inte världens roligaste men det var de på turistbyrån som sa att jag kunde komma, och det kan vara trevligt att träffa dem igen! Och framåt kvällen kanske det blir lite filmtittande med tjejerna.
Vilket betyder att jag kanske borde ta och börja fundera över PM:et, till svenskan, ikväll. Det ska vara inlämnat på tisdag.
Och så på onsdag far vi till Stockholm med klassen, det ska bli SÅ kul:)

image178

En bild på Stockholm ifrån förra hösten, när jag och mamma var där :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin bild :)

2007-11-25 @ 09:54:20
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0