'We're fools that play our parts'

Nu ska jag snart börja med maten, det blir korv och potatismos idag ;D
Har inte hänt så mycket idag annars, borde väl egentligen börja läsa i engelskaboken som vi ska ha läst 100 sidor i tills på fredag, men orkar inte.. Ska ringa till låssasmormor sen, har haft så mycket att göra på senaste så jag har inte hunnit det. Blir nog att hälsa på henne och morfar imorrn, inte fel det :)

Annars så längtar jag något enormt till sommaren,
redan!
Men jag har lite att se fram emot alla fall, Winnerbäck 7 dec, julafton, och sen lite födelsedagar i Januari och i vår. Studenten ser jag även fram emot hihi ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

hehe ja:)

2007-11-10 @ 15:55:51
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0