'You loose your hunger and you loose your way'

Emma mötte upp mig idag efter skolan och vi gick en liten sväng på stan. På Clas Ohlson hitta vi varsinn lökhackare på rea hahah, vi är riktigt knasiga när det gäller sånt där, vi köpte varsinn typ mixer på Skänninge marken i somras haha;D

Sen när jag stog och väntade på bussen hem så såg jag att det var pappa som körde, på ett och ett halvt år har jag nu åkt hela två ggr hem/till Linköping med honom haha.
Och såklart ska han jävlas, det var massa folk som skulle på bussen och jag stog typ i mitten och så kör han i krypfart fram och stannar mitt framför mig så jag kommer på först heheh, det var ju lite bra mohaha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0