Kanelbullens dag

Fick baka bullar utan Emma, inte lika kul men minst lika gott;) Får se om det blir att gå ut imorrnkväll eller om Emma blir sjukis:p Annars låter Harrys skoj, har inte var där sen jag var 16 haha;)

Känner att jag snart inte orkar skolan mera. Jag som brukar va så seriös för jag vill ha ett bra jobb.. Har tydligen massa spanska tills imorrn, det orkar jag inte. Uppgift vi skulle tagit reda på på praktikplatsen, glömde, så det kan jag inte göra. Har inte lånat engelskaboken vi skulle lånat för två veckor sen. Däremot har jag läst i svenskaboken, tråkigaste någonsin. Och inte räcker det med det, måste läsa i körskoleboken med. WAAAH jag orkar INTE!

Ska ut o ta en promenad med Lina nu!

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0