Ösregn

JÄKLA REGN DÅ! Har ju öst ner hela eftermiddagen. Jag var med turistbyrån på Torpa racing förut för att kolla in deras hotell o grejer. Dom hade massa planer för nästa sommar kan jag säga:P Gocartbana ska byggas m.m. Nu har dom folkrace o annat kul man kan prova på:D Och på förmiddagen var jag med till Charlottenborgs slott på ett möte där=)
Och nästa tisdag ska jag följa med på en liten tripp till Västergötland;) Dom har en träff där, så då får jag följa med!
Skoj säger jag bara! Turistbyrå är definitivt nått jag kan tänka mig i framtiden hehe=)


Det här skulle jag vilja prova på Torpa racing :D

Crazy race
Man kör fyra olika tokbilar på en markerad bana och detta körs på tid.


"Blindstyrd bil", är en bil där en person styr från baksätet där det är svarta rutor och där fram sitter en person som guidar och sköter gas och broms.


"Felstyrd bil", bilen som svänger vänster när du rattar höger och tvärtom.


"Pivothjulsbil", en bil med tre hjul varav hjulet bak sitter i mitten och inte har någon styrning. Bilen åker dit den vill.


"DubbelSaab", en Saab med två fronter där två förare, en åt varje håll, ska framföra bilen tillsammans.

Haha låter ju riktigt fränt:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0