'Det finns många skepp att bränna, det är långt till varje strand'

Puh, hemma nu, har vart igång sen halv 8 i morse. Ska sova så jag orkar upp imorrnbitti.

Jag drömde alla fall knasigt inatt. Jag drömde att jag försov mig. Vaknade och tittade med halvt panik på klockan och insåg att jag kunde sova flera timmar till. Somnade om och drömde precis likadant igen! Vaknade och såg på klockan att jag kunde sova 20 min till. Somnade om och vaknade en halvtimma senare. Tittade på klockan ännu en gång och blev förbannad, väckarklockan hade ju inte ringt! Vilken tur att jag vaknade av mig själv. Tills jag insåg att jag tagit fel på en timme och kunde sova i 50 min till..

Rolig dag i skolan. Vi gjorde vårat studentlakan, galet snyggt blev det!
Sen blev det stan med mamma, ett par skor rikare blev jag, trots att min ekonomi för tillfället inte tillåter det. Men ibland måste man unna sig litegranna.


image446
Dessa pjux från skopunkten fick slå följe med mig hem. Jag är tokig i rosetter!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Otroligt söta skor!
Vilken tur att du vaknade av dig själv :P
Svar: Jag har lagt ut receptet på snickers på min blogg nu :)

2008-04-29 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0