Härliga vårvindar!

Kom hem från praktiken för två timmar sen ungefär. La mig raklång i sängen med skor och allt på och somnade direkt. Sov i en halvtimme. Borde göra något, städa, plugga, gå ut, vad som helst. Men jag orkar verkligen inte!
Jag har ingen energi alls. Det är ju så fint väder ute och fint väder blir man glad av. Men idag har jag ingen ork.

Appropå vädret (heter det appropå?) så är det underbart varmt ute. Jag cyklade i t-shirt, och jag brukar vara frusen av mig annars. Det blåser litegrann, men det är varma vindar! Härligt!

image447
Denna bilden togs för 2 och en halv timme sedan!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja visst är det härlgit:)

2008-05-06 @ 11:21:20
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0