Hell

Jag är precis klar med en spanskaöversättning som ska lämnas in imorgon och jag känner mig hur duktig som helst! Spanska är ett intressant språk och det är synd att jag är så trött på skolan, för jag pluggar inte så mycket spanska som jag borde. Men ett godkänt ska jag minsann skrapa ihop och sen får vi se hur det går om man någon gång skulle komma till Spanien och behöva prata språket;)

Nu ska jag ta några mackor med Créme Bonjour; HELL - Tomat och chili. Stark och god!
Sedan läsa ett kapitel i min bok och så sova, upp 20 över 5 imorrnbitti och åka till skolan.

image379
Mmmm me like! Visby i somras.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahhaa den va bra! Jag kom på en till. Typ om någon råkar gå in i en och säger förlåt... då svarar man "No danger" (ingen fara) haha =)

2008-04-10 @ 23:19:53
Postat av: JOSEFIN

fin bild!

2008-04-11 @ 16:13:05
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Daniella

Tack du med :) gud vad skönt om det kunde vara sommar nu!

2008-04-11 @ 17:15:40
URL: http://dddaniella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0