Min alldeles överfulla garderob

Jag är så galet trött nu. Har spenderat eftermiddagen med att försöka få lite ordning i min garderob, som är alldeles för liten! Mina grejer får verkligen inte plats. Så jag och mamma har klurat lite på en lösning. Vi måste köpa en ny, STOR garderob till mig. Problemet är då bara att en stor garderob inte får plats i mitt rum.
Och att rensa ut och slänga kläder, det är bara inte ett alternativ. Jag är en sparare och kommer förbli det!

Men det är skoj vad man hittar grejer när man städar. Har hittat massa perfekta vårplagg som jag glömt att jag har.
Måste föressten hitta på en bra förvaring för alla skor också!

image439
Det här är bara mina favoritplagg. Utöver detta har jag proppat mammas garderober fulla, plus jeans i en byrå, plus en låda under min säng, plus en kasse med leggings och strumpbyxor, plus en massa skor som ligger lite överallt ! Haha, jag gillar kläder minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0