Stella ska få räkor nu

Har suttit och pluggat ikväll, gud vad jag känner mig duktig!

Pratade med storasyster förut med, så jag och Emma har stora planer för morgondagen! Eller egentligen inte för morgondagen, utan för framtiden. Men det måste fixas imorrn. Det är hemligt än sålänge. Är riktigt spänd nu, kommer inte kunna sova:D
Plus att jag ska en snabbis till turistbyrån imorrn och påminna dem om att jag kommer och praktiserar nästa vecka!

Nu ska Stella få räkor. Det här är egentligen ett av mammas påhitt, att skämma bort katten med räkor. Men nu när hon är bortrest måste ju jag ge räkorna, hon kan ju inte bli utan! Hon har fått räkor varje kväll i säkert ett år så det kan man ju inte bara sluta med:P
Fast så bortskämd är hon inte, hon får annars bara torrfoder och gräddfil, hon äter INGET annat! Kräsen..

Kommentarer
Postat av: lina

haha ! som att gräddfil inte är att skämma bort ;P

2008-02-25 @ 23:26:58
URL: http://www.linalindeborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0