31 grader i skuggan såhär på kvällen

Åh, den där massagen, den var inte dum den! Fick rygg, axlar och huvud masserat i en halvtimma gratis under arbetstid, vad mer kan man begära?

Förresten så vaknade jag med ett ryck i morse. Satte mig upp och for efter mobilen. Vad tusan är klockan?? Har jag försovit mig? 06.47 var hon. 06.50 skulle jag gå upp. Men jag insåg att jag hade glömt att sätta alarmet! Ganska smidigt med inbyggd väckarklocka, men frågan är om man vågar lita på att det alltid fungerar haha.

Galet varmt är det också. Och mycket jobb. Men idag har jag bara jobbat ett pass, skönt. Jobbar imorgon och på måndag, och sen slutar jag. Kommer faktiskt sakna alla söta arbetskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0