Hopp!

Hu, vad trött jag är! Ska sova länge imorrn. Eller nej det ska jag inte, jag ska ut och sola, det är knallsommer, som de uttryckte det på norska radion.
Har bara jobbat två dagar i rad men är ändå helt slut. Kan bero på att jag och Emma inte fick mycket sömn nu i veckan. Speciellt inte sista natten, tre timmar kanske?

Fredag idag. Vill hem och sommar-mys-festa eller svulla med the tattargang eller bara se ansikten jag känner igen.
Hemlängtan med andra ord.

Hoppas också på att det INTE ligger ett brev ifrån skattekontoret med mitt skattekort i brevlådan, då en av mina roomies har tagit en promenad med brevlådenyckeln. De verkar ha blivit vrålförälskade eftersom nyckeln inte har hängt på sin plats i köket allt för ofta på senaste.

Dåligt, eftersom alla ska kunna ha tillgång till brevlådan. Och anledningen till att jag hoppas att jag inte fått brevet är att om jag hade fått skattekortet innan måndag så skulle jag ha fått lön då. Och om jag får reda på att brevet har legat i brevlådan och jag inte kommit åt det så blir jag tokig!

Nej, nästa gång jag bor i kollektiv, då blir det med människor jag känner. Har gjort upp ett städschema idag, eftersom JAG är den som får storstäda badrummet, gå ut med sopor, diska och dammsuga köket och hallen. Är så fruktansvärt trött påt..


Men söta Emma har skickat bilderna hon tog med sin kamera, och titta, här är jag superglad:

Hoppsansa!


Kommentarer
Postat av: lina

Jag minns inte i vilken affär jag köpte den men

det var ju här i stan så inte så mycket att välja på :P

100 spänn tror jag den kostade iallafall !

2008-07-04 @ 20:35:04
URL: http://linalindeborg.blogg.se/
Postat av: lina

Från gina är den, hittade kvittot.

2008-07-04 @ 21:48:31
URL: http://linalindeborg.blogg.se/
Postat av: Emmy

härliga kort

2008-07-04 @ 23:38:19
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0