Mamma hälsar på!

Blä, blä, blä, blä! Det är vad jag har att säga om dagen. Har vart fullt upp på jobbet. Jobbat konstant från 9 till 5, och det tar på krafterna vill jag lova. Som tur är så jobbar jag imorgon också, sen slutar jag!! Dessutom står mamma på stationen och väntar på mig efter jobbet imorgon, å vad jag längtar! Då får vi två och en halv dag här i Oslo, sen åker vi HEM!

Det har varit jättevarmt och soligt här i fem dagar. Och i fem hela dagar har jag jobbat, två av dem har jag till och med jobbat dubbelpass. Alltså har jag vart sammanlagt ca 5 timmar i solen de senaste dagarna, och ändå fått skapligt med färg!

Kommentarer
Postat av: angelica

vad brun du va!

2008-07-28 @ 08:51:35
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0