'I would walk 500 miles'

Det var ett gängslagsmål här utanför på gatan precis. Behöver ju inga filmer, här får man liveuppträdanden på första parkett. Idioter.

I förra inlägget skrev jag ju att det regnade, men att solen kikat fram igen. Glöm det. Den försvann lika fort som den kom. Istället kom ösregnet igen. Plus att det åskade och blixtrade så jag faktiskt blev rädd. Är inte speciellt åskrädd annars, men det där var lite obehagligt.

Har i alla fall tittat på film, Skruva den som Beckham, ätit rökt fisk (tycker egentligen att det är sällskapsmat, men jag och Emma lämnade kvar två st som jag tänkte att jag skulle äta upp) & så har jag handlat lite bröd och sådant.




Här är sakerna jag köpte idag. Väska, örhängen, sjal och armband.


Innehållet i paketet från syster! :D


Och det börjar arta sig på min vägg. Många fina vykort som pryder den nu!

Kommentarer
Postat av: natalie

gud vilka fina kläder :)

vart kommer linnet ifrån ? hoppas du får en fortsatt bra dag !

2008-07-08 @ 18:12:42
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0