'VI SKA ÅT SAMMA HÅLL'

Internet har krånglat och strulat i flera dagar, men det verkar funka nu. Tårarna har svårt att hålla sig borta ikväll. Jag är visst ingen hårding. Jag vill hem nu, nu, nu. Inte om två veckor. NU. Blä, det känns skit att vara här ensam.

Jobbar imorgon, ledig söndag, jobbar måndag, ledig tisdag, onsdag och torsdag, jobbar fredag, lördag och söndag. Tycker att jag är ledig lite väl mycket, men det finns inte så mycket jobb just nu. Ana sliter för att var och en ska få så mycket jobb som möjligt.

Har vart inne lite på winnerback.se i alla fall. Det gör ju att man blir på lite bättre humör. Den 23 augusti står vi där i Linköping igen, Emma och jag, och väntar på mannen med de gyllene texterna.
Den här bilden snodde jag från hemsidan. Fansbussen! Kanske Sveriges snyggaste buss?


Förresten så hittade jag något som jag bara måste beställa! Den coolaste wounderbaumen ever ;) Bara bilen som fattas då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0