'Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp'

Åh, det är strålande väder här idag och jag vaknade utsövd! Nu ska jag äta frukost och sen ge mig ut på äventyr.
Och det bästa är att jag slipper sitta ensam ikväll, på självaste midsommarafton. Jag ska följa med min rumskompis och hennes vänner på en gratiskonsert :)


Min lyxigaste frukost hittills haha! Jag fick med mig dessa två mackor, plus två till som jag åt upp igårkväll, från hotellet :)


Mina nya SÖTA skor!


Det bara skriker skoskav om dem, men det är det värt! 75kr!

Kommentarer
Postat av: ellis

söta skor! :)

2008-06-20 @ 11:04:20
URL: http://elliiss.blogg.se/
Postat av: lina

Haha fan vad du shoppat hittills :P

Jag skulle velat kommit men jag är dö pank :S

Skulle jag haft ett jobb skulle det vart jävligt

smidigt men icke har jag ju det :/

2008-06-21 @ 14:07:54
URL: http://linalindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0