'Du kan följa mina spår hem'

Jobbet gick förvånadsvärt smidigt och fort idag. Det gillar jag. Mätt och glad är jag också. Spagetti och tonfiskröra har jag ätit. Jättegod röra måste jag säga, blandade tonfisk med majonnäs, lök och majs oså lite salt&peppar på det!
Till efterrätt hade jag köpt biggarråer, det är ju så fruktansvärt gott! Och så köpte jag bröd! Vilken lyx! Bröd är svindyrt här, vilket har resulterat i att jag knaprat på knäckebröd. Men nu har jag alltså två limpor att kalasa på!


Min filmhörna haha!


Fick ett sött kort av söta mamma idag. Det får pryda min annars ganska så tomma vägg..


MUMS

PS idag har jag haft körkort i TVÅ veckor. Det betyder också att det var TVÅ veckor sedan jag satt bakom ratten sist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0