Ledig fredag&lördag, kom hit någon?!

Jag luktar kaffe, spillde en hel kopp på mig som någon lämnat kvar på sitt rum, klantigt må jag säga. Så jag ska hoppa in i duschen, sova en liten stund och sen börja jobba klockan 5 igen.
Har i alla fall jobbat helt själv idag och det har gått bra. Känns bättre nu när man klarar sig själv.

Jobbar då som sagt ikväll till 22 och så jobbar jag imorgon från 9 till halv fyra, sen är jag ledig på fredag:D Och troligtvis även lördag. Kom hit och hälsa på, någon? Emma? ;)
Sen jobbar jag söndag och måndag vad jag vet än alla fall.

Nej duschen och sängen var det nu ja, kanske kommer ett inlägg med lite bilder ikväll när jag kommer hem, om jag inte är alldeles för trött då. Pussar.

Kommentarer
Postat av: Fashion

söt blogg:)

2008-06-18 @ 22:10:17
URL: http://fashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0