'Sagan ska bli fantasi'

Hej å hopp, vilken jädrans förkylning jag har åkt på! Kunde inte ens prata imorse. Men jag var duktig och åkte in till skolan ändå. Kändes väldigt nödvändigt eftersom vi bara hade besök av facket, och man vart inte mycket klokare av det tyckte jag.
Så jag gick till studievägledaren för att vara lite smart. Hon ska nämligen komma till våran klass imorgon, så jag tänkte att jag skulle prata med henne idag istället så slipper jag sitta två timmar på en buss med denna förkylning. Men riktigt så snäll var hon inte, så istället får jag vara snäll och åka in imorgon ändå, och skriva min namnteckning på mitt betyg och sedan åka hem igen.. Tack för den liksom.

Men slut på tråkigheter nu, jag och Lina ska åka och ta det första doppet i Varamon. Det ni!


Blomlåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0