Här kommer Oslo-bilder!

Sitter här på mitt lilla rum nu, har fixat med trådlöst internet som ingår i hyran, kanon!
Så här kommer lite bilder från min resa så här långt:


På tågstationen i Motala. Essan, jag och mamma.


Jag och min söta storasyster.


Den lilla och lätta packningen. Förstår ni att jag fick kämpa?


Satt och väntade på tåget från Hallsberg till Oslo!


Här har vi precis kommit innanför Norska gränsen. Mysig utsikt må jag säga.


Mitt jobb :D


Allt det här fick jag av min storasyster på perrongen i Motala! Lägg märke till Bamse-plåstrena;)


Och det här hade mamma köpt!


Matlåda haha! Skorpor, knäckebröd, makaroner, spagetti, nudlar, chips och påssoppa. Men jag köpte faktiskt ett paket smör igår, så lite lyxigare blev det;)


Trött men glad som satan!


Utsikten från mitt fönster.


Och här kommer lite bilder på mitt rum. En perfekt liten klädförvaring.


Och en hylla som blev överfull.


Skrivbordet jag sitter vid precis nu! Den där Oslo-broschyren som ligger på bordet var välbehövd. En jättebra karta i, annars hade jag inte hittat nånvart.


Och så en liten mysig fotölj.


Sängen är ovanför, det är liksom en våningssäng med skrivbord och det under.


Det blev en hel del bilder va?:D Nu ska jag laga iordning lite soppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0