Budgetshopping!

Här är dagens inköp. Var uppe på takterrassen och tog kort. Jag brukar inte vara höjdrädd, men hu vale mej vad högt det var!

Ska göra iordning mig nu och möta Meghan nere vid Aker brygge om ett tag :)


Det var svårt att ta kort där uppe. Det blåste galet!


Helt plötsligt kom en söt liten valp och ville hälsa. Men bilden blev suddig.


Staden ifrån taket! Man ser långt minsann!


Och högt är det.


Fönstret till trappuppgången blev en perfekt spegel att ta kort i!


Så det blev ett par stycken.


Men som sagt, det blåste!


Rosa blandat med orange är ascoolt!


Och här har vi hjärtan i massor.


Både på paraplyt och tröjan! Paraplyt köpte jag häromdagen för ynka 30kr. Det är litet och smidigt och jag har det i väskan hela tiden.



Söt topp ifrån Indiska. 79kr!


Superfint skärp som jag kan vira typ tjugosju varv runt midjan. 10kr på Lindex!


Tubtop från Bikbok, 29kr!


Tröja med hjärtan, WOW, 99kr.


Linne från Gina Tricot, 49kr. Den hänger bakochfram, det är djup ryggurringning!


Ett sött diadem från Indiska för 10kr! Och jordgubbar 13kr ;)


Riktigt bra fynd inhandlade idag med andra ord! Ohyes!

Kommentarer
Postat av: Angelica

mycket fint!

2008-06-21 @ 00:34:51
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0