Jag blev kär i en dyrgrip


Jag har mitt nya halsband idag!


Och till det hade jag en skjortgrej från cubus och jeans från vero moda.


Inget smink som vanligt.


Sprang runt på stan och hittade Oslos vackraste affär! Säkert en av de dyraste också.


Kolla den gula bilen, en sån skulle man ha! Man behöver inte fickparkera med den, det är bara att köra rätt in i rutan;)


Var också en sväng och kollade på Akershus slott & fästning.


Jättefint.


Och mysigt.




Ett stort fartyg låg vid kajen.


Utsikt över staden!




Och så lite egobilder såklart!


Jag ser ut som 7 år haha!


Lite mera utsikt.












Hittade en jätterolig affär!  Massa knäppissaker fanns där.


Sen gick jag in på Mulberry och det skulle jag inte ha gjort, för jag blev kär! 7000kr kostade den kärleken och jag fick gå ut från affären tomhänt och heartbroken.


Och här gick jag inte ens in. Läskig vakt stog i dörren;)


Hittade ett par supersöta örhängen på Glitter, de hade 75% rea, så 7,50kr gick de på!


Den här ringen fick följa med också, 17,50kr för den!


Sen stack jag in på Panduro och kikade lite, köpte ett band med rosor på!


Supersött!

Har vart ute hela dagen (igen). Och gjort en hel del kul, men det är hemligt än så länge;) Imorgon och på torsdag ska jag jobba. Ska ta mig något att äta nu och sedan ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Pamela

jättefina bilder! Älskade sakerna du köpte på glitter! :)

2008-06-24 @ 19:06:41
URL: http://pells.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fin outfit och fina fynd! :)

2008-07-05 @ 08:52:55
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0