'When angels cry blood'


Puh, kom hem för en liten stund sen, har ätit lite mat. På kartan kan ni se vart jag har varit idag! Jag bor vid den röda plutten till höger, och det röda, ja, det är min gångväg.


Och här har vi några egobilder ;)








Och här kommer lite hus och gator som jag såg








Och lite bilder på mig igen!











Och jag blev kär i ännu ett paraply. Vad är det egentligen med mig och paraplyer?


Slottsparken


Dagens roligaste bild, en söt liten humla som satt på trottoaren!


O så jag igen


Den där gula kaninen som står på nosen vill jag sno...


En bil hade parkerat fasligt galet, bussen kom inte förbi! Var tvungen att ta ett kort, bussen tutade och tutade och tanten som satt på passagerarsidan gjorde ingenting, så en man på gatan fick hoppa in i bilen och flytta på den haha!




Det var dagen i bilder det. Tror att jag ska ge mig ut på en promenad till, men en mycket mindre! Är så uttråkad..
Nu vill jag att någon ska komma och hälsa på, nu, nu, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0