Väderyra

Det gick mycket bättre på jobbet idag. Men trött är jag ändå. Vädret har varit roligt också. Det har regnat och smattrat mot fönstret inatt. Regnet fortsatte imorse när jag åt frukost, men det var uppehåll när jag gick till jobbet. Sen började det ösregna igen. Vid lunch var det supersoligt och jag ville bara springa iväg någonstans och bada haha. Sen efter lunch ösregnade det i ett par timmar. När jag slutade vid fyra var det uppehåll igen och solen började titta fram. Då var det riktigt sommarvarmt! Så kom jag hem och tänkte att jag skulle gå upp på takterrassen en stund och sätta mig. Då kom regnet igen. Det såg ut att inte vara ett moln på himlen, men det regnade. Väldigt liten stund dock, himlen öppnade sig och släppte ner massa regn, sen efter två minuter var det över och solen gassade på igen. En halvtimma senare gick jag upp på terrassen och då syntes inte ett spår efter regnet. Nu är det klarblå himmel utanför fönstret.

Imorgon är jag ledig igen. Så otroligt skönt, jag har ett par grejer jag ska fixa med! Har precis tvättat lite som hänger på tork nu. Kom på, när jag hade slängt i all tvätt och satt igång maskinen, att jag hade blandat vit och svart tvätt. Men som tur var vart inget missfärgat:) Och nu ska jag ta och dammsuga lite och sedan laga någon mat.


Jag uppe på terrassen!


Mmmm, gott va? :D

Kommentarer
Postat av: pauiee

oh vad gott det där ser ut!

2008-06-23 @ 21:03:51
URL: http://pauiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0