WeCare. Do you?

En norsk femma med ett hål i mitten. Kan man sätta i en kedja runt halsen haha.


Snyggaste t-shirten att jobba i eller hur? Tycker faktiskt den är rätt söt:)


We Care by Choice hotels. Med söta hjärtan:)


Klokt meddelande på en trottoar!


Oslo city


Nu ska jag krypa upp i min loftsäng, läsa lite i en tidning och sen sova gott. Det är mycket lugnare här utanför idag än igår. Mycket festfolk som passerade utanför fönstret och var högljudda.
Vi får se vad morgondagen har att bjuda på! Jobba nio till fem, men jag hoppas att jag kan få komma ifrån en stund för att sticka iväg till Skatteetaten (skattekontor) och fixa med D-nummer (ett slags personnummer), skattekort och bankkonto!

Och jag var medbjuden på övernattningsfest i utkanten av Oslo av tjejen i rummet bredvid ikväll. Hade jag inte behövt jobba imorgon hade jag lätt följt med! Sånt där är ju superskoj. Men jag sa att jag följer med nästa gång. Vill ju lära känna lite folk i min ålder här:)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder :)

2008-06-17 @ 12:27:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0