'Men nya dagar väntar med nya tidsfördriv'

Glöm det jag skrev i det förra inlägget, jag tar tillbaka det! Det var inte alls lättare att plugga med gottis. Var verkligen inte peppad att läsa runt 110 sidor..
Speciellt inte när våran lite egendomliga lärare sagt att den här kursen är urtråkig och att han heller inte skulle vilja läsa hela boken.

Så det får gå som det går, ska försöka knåpa ihop tillräckligt med poäng till godkänt.

Känns lite som att helgen är förstörd redan, det har vart så mycket både i skolan och på praktiken den här veckan, så jag kommer sussa bort både fredag och lördag skulle jag tippa på.
Men jag ser fram emot dansen på lördag, mycket roligare nu när man kommit in lite i det!

& så gör det inte så mycket om helgen går fort, har två roliga grejer att se fram emot nästa vecka!

image325
Jag och Helena, på turistbyråns blågula invigning i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0