'Take me to the beach'

Wohoo, sitter hemma i min lägenhet med bredband! Äntligen har det kommit igång. Det har BARA tagit en och en halv månad.. Haha. Men digital-tvboxen vill fortfarande inte fungera.

Så nu sitter jag i soffan med datorn i knät, värmekudden bakom ryggen (har rysligt ont nu) och kiwismulpaj bredvid. Fick även ett glädjande telefonsamtal förut. Jobbar min allra första dag på turistbyrån den första maj! :) Ah, vad jag längtar! Och schema för resten av sommaren kommer i veckan. Så med andra ord känns det riktigt fint nu. Förutom ryggen då. Läkaren sa att jag måste ringa och boka tid hos en sjukgymnast. Jag vill inte att ryggen ska vara paj. Den känns som en ganska så viktig kroppsdel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0