På jobbet..

Sitter just nu på jobbet och försöker fördriva tiden lite. Ganska lugnt nu under lunchen, men annars är det en massa folk här hela tiden! Mycket biljetter och sådant som går åt nu.
Läser i mitt horoskop att jag inte ska säga upp mig från jobbet just nu, det är något trevligt som väntar. O fasen säger jag då, i och med att jag har en arbetsintervju i eftermiddag hehe. Nervös som ett as är jag.

Helgen spenderades med mamma och Nelly hos Petra. I fredags blev det att kika på Idolfinalen, som var äckligt bra! Erik förtjänade verkligen vinsten!
Och i lördags blev det filmmys med 'Underbar och älskad av alla' och 'Mamma mia'.

Igår var vi på pyssel- och glöggdag hos kusinerna i Vadstena. Där bjöds det på mycket gott! Och en kissebebis fick följa med mig hem. Vilket resulterat i att jag är väldigt trött just nu. Katterna sov som små grisar i natt, men jag hade lite svårt att sova. Nya bebben, Teddy, sov tätt intill mig i sängen och Stella min raring sov i köksfönstret. Det blev en hel del morrande och fräsande från Stella igårkväll när hon fick hälsa på sin nya kamrat, men än så länge har det inte blivit något slagsmål. Och Teddy verkar inte ens reagera över Stella eller sitt nya hem, hon fann sig till ro direkt! Värre är det ju med Stella, hoppas hon vänjer sig fort, för jag vill att de ska va sådär gulliga mot varandra som bara katter kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0