'Tequila in his heartbeat, his veins burned gasoline'

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon. Har haft skitsvårt att somna de två senaste veckorna och det är väl inte underligt. Drömt en massa roligt inatt också, den ena konstiga drömmen efter den andra haha. Men inga mardrömmar, som igår.. Jävla Rafael Edholm som ska strypas och ha sig!! Hahaha.

Nu sitter jag och tittar på Tjorven och mysak, oh, jag älskar Saltkråkan!

Har börjat packa lite smått nu, det går trögt. Försöker att packa så lätt som möjligt eftersom det är så himla lång resa, men sen är det ju så mycket man vill ha med sig när man ska va borta så länge. Idag ska jag ner till tågstationen och hämta ut min biljett, sen kanske det blir ett varv på stan och inhandla lite nödvändigheter.


Hahaha den roligaste Ica-reklamen hittills??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0