'You and me could write a bad romance'

Har nu suttit i ett par timmar här framför datorn och fixat med lite fotojulklappar. Tycker det är det roligaste att ge bort, det blir så personligt med en fotobok eller en almanacka med egna bilder! Men nu är jag helt grusig i ögonen och seg i huvudet, så jag ska väl snart krypa till kojs.

Efter jobbet idag mötte jag upp mamma på stan och vi tog ett varv. Hittade inget skoj, men jag väntar till helgen, då jag och mamma åker till Stockholm och bor på hotell! Har fått ett presentkort på två hotellnätter med frukost, så det kommer bli helt underbart att komma bort några dar! Speciellt med alla julmarknader och annat mys. På fredagkväll blir det att svulla på hotellrummet framför Idol:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0