'All the single ladies, now put your hands up'

Idag har jag fart runt hela dagen (igen!!). Puh. Och jobbat har jag gjort också. Bra bra! Imorgon jobbar jag två stycken två-timmarspass. Och på fredag jobbar jag två timmar på förmiddagen och 11 timmar under kvällen/natten. Vilket innebär att jag kommer missa Adelines 20-årsfirande:(
Men jobb är jobb och jag behöver de få timmar jag kan få. Däremot missar jag även mötet på Arbetsförmedlingen på fredag förmiddag eftersom jag jobbar och det sörjer jag inte över!

Nu ska jag snart hoppa i säng. Börjar kl 8 imorrnbitti så lite sömn vore inte dumt. Men en kollega kommer och plockar upp mig här hemma straxt innan 8, och det är ju inte helt fel;) Sen på fredag är det jag som har firmabilen!


Oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0