'Spin that record, babe'

Haha jisses, jag sitter här och undrar om mina käkar snart går ur led så som jag gäspar.. Gick upp alldeles nyss, har sovit tre timmar. Kom hem från jobbet 5 imorse, o nu är det utbildning på turistbyrån 10-17 som gäller, wohoo, eller inte.
Men det gick bra igår, då var utbildningen från 10-18, handlade mest om Motalas historia, Göta kanal, besök på motormuseet och radiomuseet, o lite annat. Idag är det stadsvandring, besök på rådhuset, gamla Motala verkstad, lite mer historia och info om hamnen. Hoppas jag kan ta in lite trots att jag är olagligt trött.

Igår efter turistbyrån så kom Lina hem till mig och hjälpte mig lasta bilen med flyttlådor! Så vi fick en del gjort, TACK!:)
Sen skulle jag ha börjat jobba 21.00, men jag ringde restaurangen och kollade vem det var som jobbade, och Judith var snäll och jobbade fram till 23.00, så jag hann slumra en timme, TACK till dig med;)

Nej, om jag skulle ta och borsta tänderna då, ska iväg om en 25 minuter ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0