'What's going on on the floor?'

Oj, är det redan kväller?  Dagen har bara flugit förbi. Gick upp vid 7 imorse, jobbade 8 till 10 och sedan kom Emma och hämtade mig så åkte vi till Råssnäs för promenad och fotostund. Men det vart inte värst lång promenad för det blåste och var kallt och bilderna blev vi inte värst nöjda med haha. Så vi åkte hem till mig en sväng och sen när Emma drog sig hemåt så somnade jag på stubin. Sov i tre timmar. Det behövdes!

Nyss blev jag så sjukt godissugen, en stor jäkla godispåse ville jag ha! Så jag knallade upp till stan och köpte mig det, ibland är jag bra snäll mot mig själv. Dessutom hann jag med ett ärende på banken som jag hade tänkt skjuta upp till imorrn eftersom jag inte orkade ta mig upp till stan. Men nu är det alltså fixat, bra bra!

Imorgon jobbar jag 7 till 19, med två och en halv timmes rast mitt på dagen. Opepp..

Håller just nu på att förbereda lite roliga grejer inför mitt 20-årskalajs:D Kommer bli så skoj;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0