24 juni

Åh, vädret har varit lika perfekt idag med. Vilken tur att jag är ledig just den här veckan! Det blev en liten snabbvisit i Varamon idag igen, sen bar det av in till Vadstena och kattbebisarna, där vi blev kvar i över två timmar! Sju små söta bäsar som leker, busar och gosar!

Imorgon blir det Varamon igen, kanske blir årets första dopp då? Jag är ensam om att inte ha doppat mig än.. Men det har ju vart så kallt i vattnet. Jaja, vi får se. Glass blir det säkert alla fall;)

Hm, tycker nog att nya bloggen funkar bra, men ändå saknar jag den gamla bloggen litegrann. Men den kommer att finnas kvar, så jag kan gå tillbaka o läsa ibland haha. Speciellt juni och juli 2008, när jag var i Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0