5 juli

Ja då var det ett tag sen igen ja. Ska väl försöka summera de senaste dagarna. Torsdagen började bra, vaknade till solsken, Varamon nästa med andra ord. Men innan jag åkte var jag tvungen att ringa ett samtal om varför lönen från förra jobbet inte kommit, som förstörde hela dagen.. Men jag löste det på mitt sätt, tur att man är medlem i facket! Sen blev det i alla fall Varamon med tjejerna, det muntrade upp mig. Något annat som muntrade upp mig var att det låg ett blev från Norge i brevlådan när jag kom hem. Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen haha!
Sen på kvällen tog jag och Frida en sväng till Karlsby för ett kvällsdopp. Jättevarmt i vattnet!

På fredagen möttes vi upp på stan för en fika och ett varv i affärerna och nere på Motalafestivalområdet. På kvällen blev det, efter en hel del tjat och velande, fest hemma hos Linus med honom, Hanna och Adde. Efter förfesten hamnade vi först på Harrys, sen på Brygget och sen Harrys igen. Jättemycket trevligt folk ute. Helt klart den bästa utekvällen på länge!
Och imorse var det bara att pallra sig upp halv 9 och cykla till jobbet. Men dagen har gått fort och det är så jäkla kul att jobba med Helena.
Nu ska jag snart sova, upp och jobba imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0