'Someday we gonna dance with those lions'

Ligger i sängen med datorn. Det händer inte ofta. Men jag har bäddat i soffan för de som kommer och bor i min lägenhet under Vätternrundan. Så jag och Stella ska hem och bo hos mamma i helgen.
Borde egentligen sova nu, men jag har fixat och grejat fram tills nu. Luktar gott gör jag också, har smörjt in mig med jordgubbsbodybutter:) 
Imorgon jobbar jag 12-20. Och jag försöker förbereda mig mentalt, det blir nog en sjukt stressig dag på turistbyrån imorrn. Men det ska nog gå.
På lördag jobbar jag 10-18 och sedan ska jag brumma in till min kusin i Vadstena som tar studenten imorgon! Mamma och jag hittade den perfekta presenten idag. Och så ska jag passa på att pussa på kattbebisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0