'If you seek Amy tonight'

Haha Britneys nya låt, If you seek Amy, är riktigt rolig när man väl fattar texten;)

Så jaha, det är väl dags att ta och skriva ett inlägg då, det har varit väldigt dåligt på den fronten de senaste veckorna. Har ju fortfarande inget internet hemma hos mig.
Trivs i alla fall mycket bra i lägenheten, även om jag får lite hemlängtan då och då. Katten har också börjat vänja sig.

Imorgon blir det jobb från 9 till 17. Och nattpasset 21-05 är fortfarande ovisst, men jag känner på mig att jag får ta det också, även fast jag har sagt till att jag inte kommer orka. 4 timmar som jag ska hinna äta och förhoppningsvis sova en snabbis. Sen tidigt på lördagmorgon (är det ens nödvändigt att gå och lägga sig?) så ska jag och Elina åka till Stockholm och shoppa hela dagen. Det ser jag verkligen fram emot! Sen när jag kommer hem därifrån på kvällen så är det bara att skutta till jobbet igen, 22-05...
Och jag som är supersugen på att partaja med Hanna och Frida imorgon!

Idag så har jag haft tjejerna på besök, våfflor bjöds det på minsann:) Och Hanna hade goda påskgodisägg med sig!

Nej, om jag ska ta och gå hem till mig då. Plugga lite. Guideprov på tisdag. Motalas historia, med allt det innebär; Göta kanal, Motala verkstad, Medevi brunn, Radiomuseet... Men det är faktiskt skitkul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0