'Once you know there was never, never an honest word'

God förmiddag! Har varit vaken ett par timmar och fixat med lite roliga grejer på datorn. Härligt härligt.

I fredags blev det mys med godis och Idol med mamma och i lördags blev det partajs med Hanna och Frida. Dock blev väl utgången sådär, hade nog vart roligare på Harrys men det blev Hallen istället, inte riktigt min typ av ställe. Men förfesten här hemma hos mig blev mysig, som vanligt. Blandade till en god (farlig) bål med lite allt möjligt hoho;) Så att ja, det blev kanske liite för mycket av det goda, men så kan det gå ibland.

På söndag morgon gick jag upp klockan 8 i tron om att klockan var 9. Vintertid nu ja. Men skönt att komma upp tidigt. Frida kom förbi för att hämta sina grejer och så tog vi en promenad för att köpa frukost!

Igår tog jag och mamma en promenad till m-blommor och köpte en ros och gick förbi hos mormor med den. Och jag fick två krukväxter av mamma eftersom jag hade namnsdag, Amanda! Hos mormor fick vi gott fika och en glad överraskning.

Nu ska jag greja lite här, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0