'Det kan vara svårt att hitta hem, från alla hav och alla länder'

Nej nej nej, jag håller på att bli sjuk! Jäkla skit! Har känt mig dåsig och feberyr nästan hela dan. Det är väl inte konstigt dock, med tanke på att två på jobbet är sjuka. Hoppas på att det bara är vanlig förkylning, men jag brukar inte få feber då, så jag åker väl på en influensa eller nått. Har tagit ipren och hoppas på att det bara beror på att jag sovit för lite inatt. Men jag klagar inte, hade en väldigt mysig lördagskväll/natt! :)

Har nu, 107 år efter alla andra, sett Twilight. Alltså, för det första, det var den flummigaste filmen jag sett på länge, hängde inte med alls. Och för det andra, SÅ jäkla snygg är han väl inte den där Edward?

Är hur trött som helst, men det är väl rätt bra. Då somnar jag nog tidigt ikväll och sover förhoppningsvis bort sjuksymptomen så jag orkar gå upp imorrnbitti och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0