'So tonight, I'm gonna find a way to make it without you'

Sitter och lyssnar på Rix fm's webradio och taggar redan för imorrnkväll!;) Jag och June ska ut och jag är säker på att det blir riktigt kul!
Men först är det en jobbdag kvar, börjar halv 8 imorgon och jobbar 9 timmar.. Så den här veckan jobbar jag över 120%. Skulle ju vart ledig idag och imorgon, men några på jobbet är sjuka och man ställer ju upp då. Den här dagen gick väldans fort och smidigt, eftermiddagarna brukar annars bli rätt sega, men inte idag. Dessutom känns det inte allt för jobbigt att jobba imorgon, även fast det är lördag. Kan nog delvis bero på att jag är så taggad för imorrnkväll haha. Och förra lördagen var inte så ruggigt stressig, så man kan väl hoppas på att det inte blir det imorgon heller.

Nästa vecka blir det också massa jobb, skulle vart ledig tisdag och onsdag, men ska nu istället jobba båda dagarna. Och nästa lördag är personalfesten, tror det blir grymt kul! :) Det är June som planerar den och jag har fått lite inside information;)

Tittar ut genom fönstret på de stora härliga snöflingorna som singlar ner. Vart tog våren vägen? I förrgår kunde man gå i linne! Det har inte snöat en enda gång sen den 15 mars! (Jag vet det eftersom det var samma dag jag och Nelly kom tillbaka hit efter min Sverige-vistelse). Och nu är det 16 april. Tror dock att det övergått i regn nu, men jag vill ha sooool!

Jag var i alla fall och handlade förut i regnrusket. Hade bara ett smörpaket i kylen!! Dock vet jag inte om jag gjorde några vidare inköp för de varor som nu gör sällskap med smöret är en pizza (bakispizza till söndag) och äppeljuice (bakisdricka till söndag) haha! Men jag köpte vindruvor och bananer också. Och skithuspapper. Mycket viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0