'And I wonder if I ever cross your mind'

Ha, vad trött jag är! Undrar om det blir så för att man har vart ledig massor och sen kommer tillbaka till jobbet? Men jag har tur, jag är ledig imorgon igen. Sen blir det jobb resten av veckan. Imorgon ska jag till banken en sväng, sen tror jag det blir ett varv på H&M också. H&M har blivit sjukt bra! Den enda affären som jag har handlat i de senaste veckorna, hittar helahela tiden massa snyggt! Kom ut med en påse därifrån förut idag efter jobbet.

Tydligen så ska det ösregna imorrn (wohoo äntligen får jag använda mina regnstövlar haha!). Det har inte regnat på över en vecka nu, bara massa sol men det tackar vi ju inte nej till :)

Igår blev det en film med Petra. Hennes och Moas nya lägenhet var helt galet fin! Blev grymt avundsjuk haha. Skitfin utsikt och jättestor balkong. Men filmen däremot - inte värst bra. Eller den hade nog vart bra med en annan skådespelare i huvudrollen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0