'Put my glasses on, Im out the door - Im gonna hit this city'

Usch vilken seg dag. Måndagsångest. Gillar inte att vara ledig på måndagar. Men har gjort lite nytta i alla fall. Tog mig i kragen och gick till banken för att betala in hyran, kom på igårkväll att den ska vara betald den första varje månad. Har skickat in timrapporten för sista halvan av januari, så jag får lite lön nästa vecka och så har jag ringt till Jobzone för att kolla lite grejer. Sen tog jag en långpromenad. Idag är det lite varmare, 2 minus, till skillnad mot gårdagens 13 minus. Efter promenaden tog jag tag i diskberget. Nu har jag kollat lite på Sunes jul och tänkte snart ta dagens andra långpromenad och slå två flugor i en smäll och stanna till någonstans och köpa frukost till imorgon. Kanske blir lite godis också, kan ju alltid hoppas att det lindrar måndagsångesten lite. Tror att dagens depp beror mycket på allt jag har drömt inatt. Hittade min drömlägenhet hemma i Sverige som jag slog till på haha, i en garderob i sovrummet fanns en jacuzzi! Sen har jag drömt om en massa personer där hemma, antar att det är saknaden som gör sig påmind när jag sover, för i vaket tillstånd har jag ännu ingen hemlängtan. Kanske är just därför jag mår som jag gör idag. Har väl helt enkelt haft för mycket tid att tänka på. Men det känns nog bättre snart! Hoppas på nått roligt i helgen, så man har nått att se fram emot så jobbveckan går lite fortare! Och på onsdag har jag varit här i en månad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0