Snart bär det iväg..

Sitter nu i soffan och försöker varva ner. Dagen har varit minst sagt stressig. Tåget går om ca 7 timmar, men jag skyndar inte i säng för att ändå bara ligga och stirra i taket. Kommer troligtvis inte att få speciellt mycket sömn i natt, men somnar säkert en stund på tåget.

Tåget går alltså 08.29 från Motala, med byte i Hallsberg. Är framme i Oslo ca 20 i 3. Sen har jag ett par timmar att slå ihjäl, men det ska nog gå! Bussen från Oslo går så sent som 22.05 och är framme i Förde 06.55. Så jag hoppas innerligt att det är en riktigt bekväm buss så man kan sova! Väl framme blir jag upphämtad av hyresvärden som visar vägen till mitt lilla boende. Sen har jag hela söndagen till att utforska staden. På måndagmorgon börjar jag på nya jobbet! :) Är skitnervös!

Väskan blev färdigpackad vid 10-tiden ikväll haha. Har haft mamma och Nelly här i ett par timmar, det var himla bra! Pastasallad med kräftstjärtar är klar också. Likaså mp3;n med en MASSA bra musik! Ja, det ska nog gå bra det här.

Kommer sakna mamma väldigt väldigt mycket!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Lycka till nu tjejen !! =)



Kram Jonna

2010-01-02 @ 09:14:33
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0